Yritys

Koulutuskumppanisi on verkkokoulutusyritys, joka tarjoaa monipuolisia koulutus- ja konsultointipalveluita järjestöille sekä pk- ja mikroyrityksille. Osaamisemme keskittyy erityisesti monialaisen hanketyön, TKI- rahoituksen hankkimisen ja verkostoitumisen alueille.

• Monialaisen hanketyön verkkokoulutus järjestöille
  • T&k rahoituksen hankkimisen verkkokoulutus pk- ja mikroyrityksille
  • Verkostoitumisen verkkokoulutus järjestöille ja yrityksille
  • Räätälöity konsultointi monialaisessa hanketyössä

Koulutuskumppanisi perustettiin vuonna 2024 tavoitteenaan tarjota edullisia ja laadukkaita verkkokoulutusratkaisuja järjestöille ja pienyrityksille.

• Koulutuskumppanisi perustetaan ja aloittaa toimintansa tarjoamalla verkkokoulutuksia järjestöille ja pk- ja mikroyrityksille.
  • Yritys laajentaa palveluitaan ja alkaa tarjota myös räätälöityä konsultointia.
  • Koulutuskumppanisi koulutta
  • Lanseerasimme uusia tuotteita ja palveluita vuonna 2018.
  • Koulutuskumppanisi on innovatiivinen verkkokoulutusyritys, joka on omistautunut tarjoamaan räätälöityjä ja vaikuttavia koulutusratkaisuja, jotka vastaavat järjestöjen sekä pk- ja mikroyritysten moninaisiin oppimistarpeisiin. Olemme erikoistuneet monialaiseen hanketyöhön, tutkimus- ja kehitysrahoituksen hankkimiseen sekä tehokkaaseen verkostoitumiseen, tarjoten samalla laajan valikoiman muita koulutuksia nykyaikaisen työelämän keskeisistä teemoista.

Yrityksen perustaja Toni Leander, tuo mukanaan yhdistelmän akateemista osaamista ja käytännön kokemusta. Yhteiskuntatieteiden maisterina, ammattillisena opettajana sekä yrittäjyyskasvatuksen erikoistumiskoulutuksen suorittaneena, Toni on intohimoinen oppimisen mahdollistaja, jolla on syvällinen ymmärrys sekä pedagogisista menetelmistä että järjestökentän ja yritysmaailman haasteista ja mahdollisuuksista.

Me Koulutuskumppanisissa uskomme, että jokaisella organisaatiolla on potentiaali kasvaa ja kehittyä dynaamisessa toimintaympäristössään. Vuonna XXXX perustetun yrityksemme missio on tukea tätä kasvua tarjoamalla helposti saavutettavia, korkealaatuisia verkkokoulutuksia, jotka yhdistävät teoreettisen tiedon käytännön soveltamiseen. Tavoitteenamme on varmistaa, että jokainen oppimiskokemus on paitsi mielekäs myös tehokas.

Koulutuskumppaninasi en tarjoa vain koulutuspalveluita; olen kumppanisi, joka auttaa sinua ja organisaatiotasi navigoimaan toimintaympäristönne muutoksissa, hyödyntämään niitä mahdollisuuksina ja rakentamaan kestävää osaamista. Kauttamme saatte käyttöönne paitsi asiantuntevat koulutukset myös vankan tuen organisaationne sisäisen kapasiteetin vahvistamiseen.

Liittykää meidän matkaamme kohti jatkuvaa oppimista ja kehitystä. Tutustukaa koulutustarjontaamme ja löytäkää juuri teidän tarpeisiinne sopivat ratkaisut. Yhdessä voimme luoda kestävää menestystä ja uudistaa toimintatapoja innovatiivisen oppimisen voimalla.

Tervetuloa mukaan - nyt on oppimisen aika!

Koulutuskumppanisi - Koulutuksen uusi aikakausi.